Ve 40.hafta da biter..

Eveet bugün itibariyle tam tamına 9 ay 10 günlük hamileyim 🙂 Sabah doktor kontrolümüz vardı, Arya Ece nihayet dönerek tekrar doğum pozisyonuna geçmiş, şükürler olsun. Nst hala normal, açılmam ise hala 3 cm. Ben ise hala anormal bir şey hissetmiyorum. Eğer hala bir gelişme olmaz ise Cuma günü yani 13 Haziran sabahı hastaneye yatış yapacağız ve suni sancı verilerek normal doğum tetiklenecek. Bugünkü muayene de doğumu tetikleyebilirmiş. Emel Hanım bol bol yürüyüş yapmaya devam etmemi, biraz kendimi yormamı önerdi. Bunun üzerine ben durur muyum. Önce evi süpürdüm sildim, sonra da kendimi dışarı attım. Hatta bu satırları Brandium Beeves Burger’de yemek siparişimin gelmesini beklerken yazıyorum 🙂

İşte bu sabahki halim, gözler dolu dolu 40 haftalık hamile görsün :)))

Sevgiler..

20140610-134051-49251960.jpg

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

