Mayıs ayı

Bu ay çok yoğun geçti. Ofiste ekibimde bazı değişiklikler oldu, Gözde başka ekibe geçti, işlerim karıştı, yoğunlaştı. Güya yönetici insanım ama bu değişiklikler hakkında fikir sahibi olmayı bırak, herkesten beş dakika önce öğrenmiş olmak beni allak bullak etti. Bir ara gerçekten çok bunaldım, delireceğimi zannettim, sonra da saldım gitti.. İyiyim şimdi. Profesyonel hayatın cilveleri işte.. Ya bu deveyi güdersin, ya bu diyardan gidersin.. Bu ay içerisinde tam olarak bu cümleyi yaşattılar diyebilirim.

Gelelim güzel şeylere.. İlk 3 hafta sonuna 3 düğün, bir de Manisa ziyareti sıkıştırdık (Damla’nın doğum gününden bir önceki yazımda bahsetmiştim).

İlk düğün Fatmanur ve Korkmaz’ındı. 4 Mayıs’ta Sürmeli Otel’de evlendiler, organizasyon mükemmeldi, her şey ayrıntılarıyla düşünülmüş. Kız da oğlan da bizim olunca çok eğlendik haliyle. Korkmaz’ın zeybek oyunu gerçekten de görülmeye değerdi, ayakta alkıslayarak izledik. Diğer düğün Ebru ve Serdar’ındı. 18 Mayıs’ta Bursa’da evlendiler. Günübirlik gittik, görevimizi yapıp İstanbul’a geri döndük. Ertesi gün de Barış’ın kuzeni Burcu evleniyordu. Düğün Bahçelievler’deydi, şehir dışına gitmiş gibi olduk yine.

Geçtiğimiz hafta sonu da kurabiye ve pasta yapmakla geçti. Önümüzdeki hafta evlenecek olan bir arkadaşım için düğün hediyesi olarak 250 adet kalp şeklinde kurabiye yaptım. Son olarak bir de babam için doğum günü pastası yaparak hafta sonunu bitirdim. Pazar günü ufak bir kutlama yaptık.

Az kalsın unutuyordum. İlk siparişimi aldım. Ezgi’nin eşi için doğum günü hediyesi olarak kurabiye yaptım ve tam 30TL kazandım :)) İlk kazancım şu an bir çerçevenin içerisinde mutfak rafını süslüyor.

Sanırım bu ay işteki değişikliklere alışmaya çalışmakla, düğünlere katılmakla ve kurabiye yapmakla geçti. Dur bir de Rihanna konseri var, 30 Mayıs Persembe günü onu da görüp güzel güzel bitirelim bu ayı. Haydi bakalım gelsin Haziran..

Bir Cevap Yazın

