Ocak ayı..

Ocak ayı benim için çok huzurlu ve  bol eğitimli geçti diyebilirim.

Nefes teknikleri eğitimine gittim, hem de iki hafta ara ile iki seans. Bol bol diyafram geliştirici egzersizler yaptım.  Değişik nefes teknikleri ile duygu durumumu değiştirmeyi, gerekli zamanlarda bu teknikler ile konsantre olabilmeyi öğrendim. Meditasyon yapmayı öğrendim, artık sabah ve akşam meditasyon yapıyorum. Keyfim pek yerinde yani. Önümüzdeki günlerde yogaya da başlayayım diyorum.  

Sonra etkin hızlı okuma eğitimine gittim. O heves ile okunmayı bekleyen kitapları okumaya başladım (şu anda 3 kitap okuyorum).

Bir de akşamları daha önce sahillerden topladığım ve bir kenara attığım taşları  nazar boncuğu şeklinde boyadım (kendi çapımda sanatsal faaliyetler yani) ve bunları arkadaşlarıma hediye ettim.

 

nazar boncukları

Bir ay böyle güzel güzel geçti işte.

Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

