Taşınma telaşı

 Dün yeni evin temizliği vardı. Her ne kadar işin çok büyük bir kısmını temizlikçi yapsa da ben eve perişan halde döndüm. Mutfak, yer karoları derken baya bir yormuşum kendimi (ya da yaşlanmışım artık). Ama değdi doğrusu, ev tertemiz oldu, daha da güzelleşti. Bugün vücudumdaki ağrılardan olsa gerek hiç işe konstntre olamadım. Sürekli “şunu şuraya, bunu buraya koyarız, yeni bilmem ne almak lazım, oh o perde de oraya uydu neyseki, hımm o tül nasıl durur acaba orda, çekmecelerin içini boşaltmam lazım” gibi yeni evle ilgili yapılacak ne varsa düşünüp durdum. Kısacası ben baya baya sabırsızlanıyorum 🙂

Kırılacak ve kırıldığı zaman da yerine koyulamayacak şeyleri paketledim/paketliyorum. Bu hafta içi vakit oldukça yeni eve taşıyacağız. Kırılırsa da biz kırmış oluruz, hırslanıp elin nakliyecisine kızmayız diye düşündüm.

Eski ev sahibimizle de anlaştık, sıkıntı çıkartmadı bize çok şükür. Evin boyasını yeniden yaptıracağız, o da bize teminatı iade edecek. Diğer evde kullanamayacağımız bir takım şeyler vardı (ankastre fırın, mutfağa monte ettirdiğimiz dolap, mutfak perdeleri vb.), eve bizden sonra kendisi taşınacağı için o eşyaları da satın almak ister mi diye sorduk, kabul etti, onları olduğu gibi bırakıp çıkacağız. Herkes şimdilik hayatından memnun yani..

Bizde durumlar böyle, tatlı bir taşınma telaşı içindeyiz..

Comments on: "Taşınma telaşı" (1)

  1. Ziiyi_zhang said:

    hadi hayırlısı bakalımmmm…kolay gelsin;) şeker

Bir Cevap Yazın

