Test sonucu

Malesef negatif.. Hamile değilim..

Kabullenmekte biraz zorlanıyorum. İki embriyo transfer edildi, tamam ikisinin birden tutma olasılığı düşüktü ama en azından birisi tutar derken elimizde kocaman bir hiç olmasını anlamaya ve kabullenmeye çalışıyorum. Biliyorum hayırlısı bu şekilde ama birazcık uyuyunca kafamda aynı sorular ve büyük bir mutsuzlukla geri uyanıyorum. İki gün önce de sonuç aynıydı, bugün de negatif olursa üzülmem kendimi alıştırdım ki derken meğer içten içe bugün pozitif çıkacağına inanmışım.

Neden böyle oldu, sorun acaba fizyolojik değil de psikolojik mi, ben anneliğe hazır mı değilim yoksa derken doktorum aradı. Ben durumumuzu hazmetmeye çalışırken kendisi üçüncü denemeden önce Barış’la benim genetik testler yaptırmamızı ve ayrıca belki de rahimde filmlerde görülemeyen küçük yapışıklıklar olabileceğini söyledi. Haydi bakalım, sıfır noktasına geri döndük. Doktor aramadan önce daha iyiydim sanırım. Şimdi yeni testler ve sonuçları bekleme süreci yeniden başlayacak, kısacası yeni yeni belirsizlikler.. Kendime sabır ve sürecin her aşamasında dayanma gücü diliyorum.

Bir Cevap Yazın

