4.hafta bitti..

Merhabalar. Bugün yanlış bir anlaşma sonucu üzüntülü bir gün geçirdim. Doktorumuzun bize verdiği ilaç çizelgesinde bugün yani 22 Ekim 2012 tarihi test günü olarak belirtilmişti. Transfer günü de başka bir tarih bilgisi verilmemişti bize. Ben de normal olarak bugün gidip hamilelik testi yaptırdım ama sonuç negatif çıktı ve inanılmaz bir üzüntü yaşadım. Akşam üstü doktor Yücel Karaman ile telefonda görüştük. Kendisi test gününün transfer gününden 11 gün sonra olduğunu, bu durumda testi 24 Ekim’de yaptırmam gerektiğini, bu yanlış anlaşılmayı kendisinin de anlayamadığını belirtti. Gerçekten şaşkınım, üzülsem mi sevinsem mi bilemedim, ne yapacağımı şaşırdım. Umarım bu durum hala oradalar ve yaşıyorlarsa embriyolarımızı olumsuz etkilememiştir. gerçekten çok karışık duygular içindeyim. Eğer hamileysem gerçekten çok sevineceğim, güzel bir sürpriz olacak, ama değilsem sanırım bundan daha fazla üzülmem, bugün çok gerçekçi bir provasını yapmış gibi oldum. Ah şu belirsizlik dönemi bir geçse..
 
İşte bunlar da geçtiğimiz haftadaki yani 22-28.günlerdeki göbek görüntülerim.
 
 
Test günü görüşmek üzere..
Bir Cevap Yazın

