Bugünümün tamamı elimde telefonla geçti diyebilirim. Artık öğlen saat 3 olunca dayanamadım ve kliniği aradım. Yarın sabah 7:30’da bizi bekliyorlar. Sabah hafif bir kahvaltı yapıp, istersem ılık bir duş alıp gelmemi söylediler, kullandığım ilaçlarla ilgili talimatlar verdiler. Parfüm, krem gibi şeyler sürmeyecekmişim, embriyoların az da olsa bunlardan olumsuz etkilenme riski varmış.
 
Telefonu kapattıktan hemen sonra heyecanla Barış’a haber verdim. Haftalardır soğukkanlı olmak için çabalıyormuşum, heyecanımı dizginliyormuşum onu farkettim. Mutluluktan gözlerim doldu baya baya :)) 
 
Akşam işten biraz geç çıktım, ee ne de olsa 30 Ekim’e kadar yokum, işlerimi toparladım. İş çıkışı market alısverişine gittik, sebze meyve stokladık. Evde bir iki iş derken şu an yataktayım. Bakalım uyuyabilecek miyim? Sabah 6’da kalkıp hazırlanıp çıkacağız. Klinik Gayrettepe’de.. 
Bir Cevap Yazın

