12.gün..

Bugün tedavimin 12.günü. Şu ana kadar toplam 55 adet hap içtim. Henüz hormon olarak sadece östrojen takviyesi alıyorum. Bildiğim ve okuduğum kadarıyla bu hormonun bir yan etkisi yok. Ama bir kaç gündür sindirim sistemim ile ilgili yavaşlamayı ben östrojene bağladım. Bir de bir duygusallık, bir mutsuzluk hali var üzerimde. Bunu da ilaca bağlamalı mıyım bilemiyorum. Kilomda hala bir artış yok ama şişkinlik hali sanki 2-3 kilo almışım gibi hissettiriyor bana 🙂 iki gün sonra haftalık göbek fotoğraflarımı yükleyeceğim, o zaman şişkinlik neymiş aşamalı olarak görürüz bakalım 🙂
Bir Cevap Yazın

