17.09.2012

Bugün benim doğum günüm.. Artık 35 yaşımdayım. Bugünün yani yolun yarısına gelmiş olmanın hüzünlü anlamları olması gerekse de benim için biraz daha farklı, heyecanlı ve çok mutluyum. Artık 35 yaşımdayım çünkü, bir süredir beklediğim sınırı aştım.
Gündüz işyerinde önce öğle yemeği, akşamüstü pasta keserek kutladık doğum günümü. Tebrikler tebrikler, pek popüler bir günümdeydim doğrusu.
Akşam yemeği için Küçükyalı sahil yolunda bulunan Cundalı Ayvalık Balıkçısı’na götürdü beni Barış. Sakin sakin 35 yaşın benim için anlamı üzerine nutuk atmaya başlamıştım ki Gökçe, Murat ve tosun paşa Çınar geldi önce. Şaşkınlığı daha üzerimdeyken Gözde, oğlu Ömer Cenk, Okan ve Burcu geldiler. Eylül ayının ikinci yarısı doğanlar genelde benim gibidirler, bu tarihlerde okullar açıldığı için çocukken pek doğum günü partisi düzenlenmemiştir kendilerine. (en azından bizim zamanımızda öyleydi)  öyle kalabalık kutlama yapılmasına alışık değillerdir, beklemezler de zaten (en azından benim için öyle) O yüzden de eşimle başbaşa yiyeceğimizi sandığım doğum günü yemeğimde karşımda arkadaşlarımızı görünce çok ama çok şaşırdım.  
Benim için çok değişik ve sürprizlerle geçen bu geceden tarifsiz bir mutlulukla ayrıldım. İnsanın sevildiğini bilmesi başka bir gurur veriyor bana göre.. Kısacası keyfim pek yerinde. Sevdiğim herkesle birlikte mutlu huzurlu bir gelecek diliyorum kendime. İyi ki doğdum.
Bir Cevap Yazın

